Tuesday, May 21, 2013

Fölsegrisen

Imorgon ska jag skriva om det jag tänkt på den senaste veckan men idag vill jag skriva om något fint. Min man fyller år och vi har sjungit och kommit med frukost på sängen. 

Jag och fem grabbar såg Star Trek och det var underhållning och avslappning och en bra film som man kan välja att bara svälja eller analysera ur ett genusperspektiv och idag valde jag det förstnämnda. 

Vi åt burgare på Casual som serverar bönor på ett gott sätt och milkshake i 60-talsmiljö passar mig utmärkt. Pyret hade barnvakt och jag bakade cake pops för för första gången. Det var en bra födelsedag, sa Erik och jag höll med. 


2 comments:

  1. Vilken underbar dag! Festlig men ändå skönt avslappnad. Förstår att både mannen och du själv var nöjd.
    Önskar dig en riktigt fin onsdag!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Låter som en mysig dag. Grattis i efterskott till maken :) .

    Hoppas du har en toppendag. kramar

    ReplyDelete